Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Zimowe utrzymanie infrastruktury drogowej na terenie Gminy Korczyna w 2020 roku
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- Gmina Korczyna
- Województwo
- PODKARPACKIE
- Powiat
- krośnieński
- Miasto
- Korczyna
- Ulica
- ul. Rynek
- Numer budynku
- 18A
- Data publikacji do
- 2020-07-01
- Termin składania ofert
- 2019-12-27 09:30
- Cpv
-
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych, powiatowych, parkingów, placów i chodników dla pieszych, nie przylegających bezpośrednio przy posesjach dla utrzymania ich przejezdności na terenie Gminy Korczyna w 2020 roku w okresie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2020r. i od 1 listopada 2020r. do 31 grudnia 2020 r.
3.2. W zakres zamówienia wchodzi:
a) odśnieżanie dróg gminnych, powiatowych, parkingów poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z dróg, parkingów, placów oraz chodników dla pieszych, nie przylegających bezpośrednio przy posesjach, dla utrzymania ich przejezdności,
b) zwalczanie śliskości zimowej, w tym gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu i szadzi poprzez posypywanie dróg w szczególności na ich łukach, skrzyżowaniach z innymi drogami, zjazdach, podjazdach oraz w razie uzasadnionej potrzeby na prostych odcinkach.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć ww. usługi zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia w czasie zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady śniegu, występowanie śliskości w postaci gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu i szadzi) – przy pomocy sprzętu pozostającego w jego dyspozycji i przy użyciu materiałów do usuwania śliskości zapewnionych przez Zamawiającego.
3.4. Materiały do usuwania śliskości zimowej, w tym sól drogowa i materiały uszarstniające w postaci piasku ostrego zapewnione będą przez Zamawiającego i udostępnione Wykonawcy w miejscach składowych do ich składowania wskazanych przez Wykonawcę, a Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do samodzielnego załadunku ww. materiałów do rozrzutnika używanego przy wykonywaniu usług w zakresie usuwania śliskości.
3.5. Zabrania się stosowania innego materiału jak mieszanka piaskowo-solna na drogach powiatowych.
3.6. Dopuszcza się możliwość zastosowania innego materiału uszarstniającego o średnicy pojedynczego ziarna nie większej niż 10 mm, w rejonach dróg gminnych o dużym spadku terenu.
3.7. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia powstałej awarii lub podmiany uszkodzonego sprzętu na inny, sprawny technicznie, o równorzędnych parametrach technicznych.
3.8. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić odpowiednią dokumentację usług, tj. zapisy na kartach drogowych miejsca i czasu wykonywanych usług. Ilość i rodzaj usług wykazanych w kartach drogowych podlegać będzie każdorazowemu potwierdzeniu przez wyznaczonych ze strony Zamawiającego przedstawicieli.
3.9. Wykonawca zobowiązany będzie rozliczać materiały powierzone do usuwania śliskości.
3.10. Z chwilą rozpoczęcia świadczenia usług zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia operatorom sprzętu całodobowego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym.
3.11. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia:
3.11.1. Wykonawca zobowiązuje się:
a) do świadczenia usługi po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy,
b) czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny,
c) zlecone prace muszą być wykonane w tym samym dniu,
d) po zakończeniu zleconej pracy Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o realizacji zlecenia, w tym samym dniu do godz. 2200 lub do godz. 800 dnia następnego drogą elektroniczną lub pod wskazane numery telefonów,
e) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu mieszanki piasku i soli,
f) szerokość posypywania powinna obejmować 90 % rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni,
g) szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi,
h) Wykonawca zamontuje będący własnością Zamawiającego wideorejestrator z modułem GPS rejestrujący czas pracy, trasę przejazdu wraz z materiałem wideo.
3.12. Sprzęt, o którym mowa w pkt 3.11.1 lit. h) zostanie przekazany wykonawcy na podstawie protokołu.
3.13. Wymagane jest by wykorzystywane do zimowego utrzymania pojazdy wyposażone były w gniazdo sieciowe 12V.
3.14. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego dostarczyć kartę SD z wideorejestratora w celu weryfikacji prawidłowego wykonania zamówienia.
3.15. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac objętych zamówieniem odpowiada Wykonawca.
3.16. Zamawiający odstąpi od umowy w przypadku, gdy Wykonawca dwukrotnie nie przystąpi do wykonania usługi w terminie podanym w pkt 3.11.1 lit. b).
3.17. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących w jego imieniu przedmiot umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ.