2015-12-21

Samodzielne stanowiska pracy

Wydział Rozwoju
Janusz Pojnar - Kierownik
 
Sekcja obsługi gospodarczej
Wykonuje zadania związane z obsługą gospodarczą urzędu i jednostek organizacyjnych gminy, prace inwestycyjno-remontowe, porządkowe, bieżące naprawy.
Kazimierz Prajsnar - Kierownik
 
Punkt obsługi interesanta
Leokadia Kozubek - Inspektor
 
Stanowisko ds. archiwum i obsługi administracyjnej
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa administracyjno-techniczna w zakresie spraw pracowniczych,
- dbałość o estetykę pomieszczeń Urzędu Gminy,
- przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji imprez artystycznych lub rozrywkowych,
- przygotowywanie zezwoleń na organizację imprez masowych,
- ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy - współpraca z organami policji,
- koordynacja i inwentaryzacja majątku gminy.
Leokadia Kozubek - Inspektor
 
Stanowisko ds. ewidencji ludności
- prowadzenie zadań w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych.
Adrian Herbut - Specjalista
Renata Pudło - Zastępca kierownika USC
 
Stanowisko ds. gospodarki lokalami, gospodarki wodnej, gospodarki rolnej, ochrony przyrody
- gospodarka lokalami będącymi własnością gminy,
- realizowanie zadań gminy w zakresie gospodarki rolnej i leśnej, ochrony przyrody, zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
- współpraca z instytucjami pracującymi na rzecz rolnictwa,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie rolnictwa,
- koordynacja spisów powszechnych,
- sporządzanie wniosków o środki z funduszy strukturalnych dla gminy,
- realizacja zadań w zakresie przywracania stosunków wodno-prawnych w terenie,
- nadzór nad spółkami wodociągowymi i melioracyjnymi,
- realizacja planów ochrony przeciwpowodziowej, przeciwdziałania skutkom powodzi i skutkom suszy - gospodarka odpadami niebezpiecznymi.
Grzegorz Krężałek – Samodzielny referent
 
Stanowisko ds. gospodarki odpadami
Zofia Pelczar – Inspektor
Joanna Zych – pomoc administracyjna
 
Stanowisko ds. infrastruktury drogowej, transportu i opieki nad zabytkami
- prowadzenie zadań dotyczących zarządzania i utrzymania gminnej infrastruktury drogowej, w tym rowów przydrożnych i pasów drogowych, oświetlenia ulicznego,
- przygotowywanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego,
- prowadzenie gospodarki gminnymi środkami transportu,
- opieka nad zabytkami.
Bogumiła Brzostek - Inspektor
Małgorzata Maślak – Samodzielny referent
 
Stanowisko ds. majątku gminy, pomocy publicznej, podatków i opłat przedsiębiorców
- ewidencja majątku gminy,
- sprawy zobowiązań podatkowych przedsiębiorców,
- pomoc publiczna dla przedsiębiorców.
Irena Wilk - Inspektor
 
Stanowisko ds. obronnych, ochrony przeciwpożarowej, pełnomocnik informacji niejawnych
- prowadzenie spraw: wojskowych, spraw OSP i zarządzania kryzysowego.
Elżbieta Rajchel - Inspektor
 
Stanowisko ds. obsługi informatycznej
- obsługa informatyczna w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych: GOK, GZK, GBP,
- prowadzenie ewidencji oprogramowania komputerowego,
- nadzór nad sprzętem elektronicznym w Urzędzie Gminy,
- realizacja zadań w zakresie BHP,
- prowadzenie spraw obrony cywilnej,
Rafał Czapor - Informatyk - Podinspektor
 
Stanowisko ds. informacji i promocji
Paweł Gromadzki – Inspektor
 
Stanowisko ds. podatków i opłat
- wymiar i ściągalność zobowiązań w zakresie podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych,
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i prowadzeniu gospodarstwa rolnego.
Lucyna Frydrych - Podinspektor
Dominika Stefanik - Referent
Justyna Żywiec – Referent
 
Stanowisko ds. rozliczeń należności komunalnych
- prowadzenie dokumentacji oraz rozliczanie z tytułu opłat za wodę i ścieki, najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
- obsługa finansowo-księgowa Gminnego Zakładu Komunalnego.
Anna Kukulińska - Samodzielny referent
 
Stanowisko ds. rozwiązywania problemów alkoholowych, ochrony zdrowia
- realizowanie zadań ochrony zdrowia i gminnego programu w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
- obsługa administracyjna Gminnej Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi.
Teresa Gazda - Podinspektor
 
Stanowisko ds. wynagrodzeń
- prowadzenie rozliczeń finansowych, związanych z wynagrodzeniami osobowymi pracowników Urzędu Gminy, jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez Urząd Gminy, innych wynikających z zawartych umów cywilno-prawnych.
Malwina Zawada - Samodzielny referent
 
Stanowisko ewidencji przedsiębiorców i zamówień publicznych
- prowadzenie ewidencji przedsiębiorców,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
- informowanie mikroprzedsiębiorców o programach wsparcia z funduszy UE,
- prowadzenie spraw wydawania zezwoleń na prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych,
- organizacja zamówień publicznych
- współpraca z organizacjami pozarządowymi,
- prowadzenie ewidencji gospodarstw agroturystycznych i pól biwakowych.
Bogusława Gargasz - Inspektor
 
Stanowisko gospodarki przestrzennej
- sprawy budownictwa i zagospodarowania przestrzennego,
- realizacja inwestycji i remontów prowadzonych przez gminę,
- podziały nieruchomości gruntowych,
- numeracja nieruchomości.
Tomasz Tomkiewicz - Inspektor
 
Stanowisko księgowości budżetowej
- przygotowywanie rocznych planów finansowych budżetu,
- prowadzenie księgowości analitycznej budżetu gminy,
- prowadzenie analiz wydatków budżetu gminy.
Agnieszka Rzeszutek – Samodzielny referent
 
Stanowisko obsługi administracyjnej Rady Gminy
- obsługa administracyjno-techniczna Rady Gminy i komisji Rady Gminy,
- prowadzenie dokumentacji organów gminy,
- prowadzenie spraw jednostek pomocniczych gminy,
- wykonywanie zadań dotyczących wyborów do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, organów samorządowych oraz referendum
- obsługa Biuletynu Informacji Publicznej,
Katarzyna Raś - Inspektor
 
Stanowisko obsługi finansowo-księgowej, modernizacji i remontów
- sporządzanie projektów umów, zamówień w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów, zakupów - zadań ujętych w budżecie gminy,
- rozliczanie finansowe prowadzonych inwestycji, modernizacji i remontów ujętych w budżecie.
Anna Winiarska - Inspektor
 
Stanowisko obsługi kancelaryjnej
- prowadzenie sekretariatu urzędu,
- przyjmowanie i rozdział korespondencji,
- prowadzenie rejestru pism wpływających do Urzędu Gminy.
Agnieszka Klamut - Młodszy referent
 
Stanowisko ds. Inwestycji
Dorota Mosoń-Pyter - Inspektor
 
Stanowisko ds. kontroli wewnętrznej
Adrian Herbut - specjalista
 
Stanowisko ochrony środowiska, gospodarki gruntami
Katarzyna Kałamucka - Inspektor
 
Urząd Stanu Cywilnego
- realizacja zadań wynikających z ustawy - prawo o aktach stanu cywilnego.
Renata Pudło - Zastępca kierownika USC

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..