2019-11-15

Uchwały z posiedzenia zwyczajnej XV sesji Rady Gminy Korczyna

Uchwały z posiedzenia zwyczajnej XV sesji Rady Gminy Korczyna:
  1. Uchwała XV/75/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego i do Sądu Okręgowego w Krośnie
  2. Uchwała XV/76/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2019 rok
  3. Uchwała XV/77/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Korczyna
  4. Uchwała XV/78/19 z dnia 22 października 2019 r. o zmianie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości
  5. Uchwała XV/79/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Krośnieńskiego
  6. Uchwała XV/80/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania w zakresie realizacji zadania na opracowanie II zmiany MPZP "Korczyna 6" - etap IIb oraz I zmiany MPZP "Korczyna 6" - etap III
  7. Uchwała XV/81/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania w zakresie realizacji zadania "Przebudowa drogi gminnej nr 114843R Kombornia-Cmentarz-Dwór w km 0+000-0+997 w m. Kombornia" i "Przebudowa drogi gminnej nr 114816R Korczyna-Leszczyny (ul. Dubiela, ul. Leszczyńska) wraz z odcinkową budową chodnika w m. Korczyna w km 0+000-0+980"
  8. Uchwała XV/82/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania w zakresie realizacji zadania "Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Korczyna"
  9. Uchwała XV/83/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania na realizację zadania pn. Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna
  10. Uchwała XV/84/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania na realizację zadania w zakresie zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Gminy Korczyna
  11. Uchwała XV/85/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu
  12. Uchwała XV/86/19 z dnia 22 października 2019 r. uchylającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Samorządu Województwa Podkarpackiego
  13. Uchwała XV/87/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie zaciągnięcia zobowiązania w zakresie realizacji zadania "Wymiana źródeł ciepła na kotły biomasowe i gazowe w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korczyna" oraz "Wymiana źródeł ciepła na ekogroszek w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korczyna"
  14. Uchwała XV/88/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Gminy Jedlicze
  15. Uchwała XV/89/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie przyjęcia do prowadzenia zadań publicznych z zakresu właściwości Powiatu polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie gminy Korczyna
  16. Uchwała XV/90/19 z dnia 22 października 2019 r. zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia do realizacji Planu gospodarki niskoemisyjnej dla obszaru obejmującego Miasto Krosno oraz Gminy: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka, Korczyna, Wojaszówka i Krościenko Wyżne
  17. Uchwała XV/91/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych
  18. Uchwała XV/92/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Korczyna
  19. Uchwała XV/93/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Korczyna
  20. Uchwała XV/94/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty
  21. Uchwała XV/95/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Korczyna, zagospodarowaniu tych odpadów, sposobu ich świadczenia oraz wysokości cen za te usługi
  22. Uchwała XV/96/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż działki nr ewid. 831/9 położonej w miejscowości Korczyna
  23. Uchwała XV/97/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę części działki o nr ewid. 184/2 położonej w miejscowości Krasna
  24. Uchwała XV/98/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia III zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Korczyna "Korczyna 6" - etap IIb
  25. Uchwała XV/99/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Korczyna "Korczyna 6" - etap IIb
  26. Uchwała XV/100/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Korczyna
  27. Uchwała XV/101/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia I zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Korczyna "Korczyna 6" - etap I
  28. Uchwała XV/102/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia V zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Korczyna "Korczyna 6" - etap IIb
  29. Uchwała XV/103/19 z dnia 22 października 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia II zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Korczyna "Korczyna 6" - etap III

Załączniki

  Uchwała XV-75-19 z...a 2019 r..pdf 23,6 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-76-19 z...19 r..pdf.pdf 673,27 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-77-19 z...a 2019 r..pdf 489,64 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-78-19 z...a 2019 r..pdf 41,92 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-79-19 z...a 2019 r..pdf 25,47 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-80-19 z...a 2019 r..pdf 26,64 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-81-19 z...a 2019 r..pdf 38,29 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-82-19 z...a 2019 r..pdf 29,34 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-83-19 z...a 2019 r..pdf 24,27 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-84-19 z...a 2019 r..pdf 26,15 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-85-19 z...a 2019 r..pdf 30,33 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-86-19 z...a 2019 r..pdf 18,86 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-87-19 z...a 2019 r..pdf 35,92 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-88-19 z...a 2019 r..pdf 19,52 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-89-19 z...a 2019 r..pdf 30,88 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-90-19 z...a 2019 r..pdf 15,5 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-91-19 z...a 2019 r..pdf 139,54 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-92-19 z...a 2019 r..pdf 400,29 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-93-19 z...a 2019 r..pdf 4,06 MB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-94-19 z...a 2019 r..pdf 62,12 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-95-19 z...a 2019 r..pdf 41,24 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-96-19 z...a 2019 r..pdf 24,46 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-97-19 z...a 2019 r..pdf 21,76 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-98-19 z...a 2019 r..pdf 508,81 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-99-19 z...a 2019 r..pdf 394,01 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-100-19 ...a 2019 r..pdf 26,61 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-101-19 ...a 2019 r..pdf 203,43 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-102-19 ...a 2019 r..pdf 603,98 KB (pdf) szczegóły pobierz
  Uchwała XV-103-19 ...a 2019 r..pdf 805,61 KB (pdf) szczegóły pobierz

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się