Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462739

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853108
user_idpuste22944
fobject_idpuste462739
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462740

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853109
user_idpuste22944
fobject_idpuste462740
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462741

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853110
user_idpuste22944
fobject_idpuste462741
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462742

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853111
user_idpuste22944
fobject_idpuste462742
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462744

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853112
user_idpuste22944
fobject_idpuste462744
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462745

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853113
user_idpuste22944
fobject_idpuste462745
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462750

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853114
user_idpuste22944
fobject_idpuste462750
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462751

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853115
user_idpuste22944
fobject_idpuste462751
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462752

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853116
user_idpuste22944
fobject_idpuste462752
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 462753

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853117
user_idpuste22944
fobject_idpuste462753
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 467524

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853118
user_idpuste22944
fobject_idpuste467524
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor

Załączono plik 475898

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1853119
user_idpuste22944
fobject_idpuste475898
resource_idpuste941
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste15423
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-11-07 14:24:07  Rafał Czapor

Utworzono zamówienie publiczne 15423 o nazwie 'Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste15423
namepusteOdbiór, transport i częściowe zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Korczyna
contracttype_idpuste1
contractmode_idpuste1
announcerpusteGmina Korczyna
deadlinepuste2018-11-16
publishtopuste2019-02-16
txtpuste

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport wszystkich odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych położonych na terenie Gminy Korczyna wystawionych przez właścicieli (współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, posiadaczy, najemców) w workach foliowych o poj. 120l i 60l oznaczonych naklejką z kodem QR w dniach wywozu określonych w harmonogramie wywozu oraz zagospodarowanie odpadów z wyłączeniem odpadów zmieszanych i odpadów zielonych. 2. W ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych objętych przedmiotowym zamówieniem (z wyodrębnieniem nieruchomości deklarujących segregację odpadów oraz pakietów określonych w pkt 5.3.1 i 5.4.1. specyfikacji). W przypadku konieczności objęcia w trakcie trwania umowy odbiorem odpadów dodatkowych nieruchomości zamieszkałych Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich nieruchomości, a Wykonawca włączy je do przedmiotu zamówienia. 3. Zamówienie dotyczy następujących rodzajów odpadów: - niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, - selektywnie zbieranych odpadów komunalnych tj. tworzywa sztuczne, szkło, metal, papier, opakowania wielomateriałowe, - odpadów biodegradowalnych, - odpadów zielonych, - popiół i odpady paleniskowe, - odpady wielkogabarytowe - kod odpadu 20 03 07 odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów - odpady elektryczne i elektroniczne odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć – kod odpadu 20 01 21, - urządzenia zawierające freony – kod odpadu 20 01 23, - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki – kod odpadu 20 01 35, – zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 – kod odpadu 20 01 36, - baterie i akumulatory odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: – baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03, kod odpadu 20 01 33, – baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod odpadu 20 01 34. - leki odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: - leki cytotoksyczne i cytostatyczne – kod odpadu: 20 01 31, - leki inne niż wymienione w 20 01 31 – kod odpadu 20 01 32, - chemikalia odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: – farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne- kod odpadu 20 01 27, - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27- kod odpadu 20 01 28, - środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) – kod odpadu 20 01 19, - środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 – kod odpadu 20 01 80, – opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) – kod odpadu 15 01 10, - detergenty zawierające substancje niebezpieczne – kod 20 01 29, - detergenty inne niż wymienione w 20 01 29, - zużyte opony o szerokości zewnętrznej do 400 mm - kod odpadu 16 01 03 odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów, - tekstylia odbierane będą w ramach punktów selektywnej zbiórki odpadów: - opakowania z tekstyliów - kod odpadu 15 01 09, - tekstylia - kod odpadu 20 01 11, - odzież – kod odpadu 20 01 10. - odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 600 l. na rok od gospodarstwa domowego, odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów – odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - kod odpadu 17 01 01, – gruz ceglany – kod odpadu 17 01 02, - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia – kod odpadu 17 01 03, - usunięte tynki, tapety, okleiny itp.- kod odpadu 17 01 80 - materiały konstrukcyjne zawierające gips – kod odpadu 17 08 02, - materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03- kod odpadu 17 06 04, - szyby okienne i drzwiowe – kod odpadu 17 02 02. - oleje i tłuszcze: odbierane będą w ramach punktu selektywnej zbiórki odpadów: - oleje i tłuszcze jadalne – kod odpadu 20 01 25, - oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 29 – kod odpadu 20 01 26. 5. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 5.1. Zebrane odpady (z wyłączeniem odpadów zmieszanych i zielonych) Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, zwłaszcza art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996r, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2017, poz. 1289 z późn.zm.) oraz hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2016r., poz.1987 z późn.zm.). Zgodnie z regulacją art. 6d ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018, poz. 1454), oraz porozumienia międzygminnego NR GK.033.1.14.2017.L z dnia 6 lutego 2017r. w sprawie powierzenia Gminie Miasto Krosno wybranego zakresu zadania utrzymania czystości i porządku w gminie, Zamawiający informuje o wymogu przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych – ZUO w Krośnie. 5.2 Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (zwane dalej punktami) położone są: - w Korczynie przy ul. Spółdzielczej, - w Węglówce w budynku nr 222. 5.2.1 Wykonawca zapewni odbiór i zagospodarowanie odpadów z punktów. 5.2.2. W punktach gromadzone będą następujące rodzaje odpadów: - odpady wielkogabarytowe - kod odpadu 20 03 07, - odpady elektryczne i elektroniczne: - lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć – kod odpadu 20 01 21, - urządzenia zawierające freony – kod odpadu 20 01 23, - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki – kod odpadu 20 01 35, – zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 – kod odpadu 20 01 36, - baterie i akumulatory: – baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03, kod odpadu 20 01 33, – baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 - kod odpadu 20 01 34, - leki: - leki cytotoksyczne i cytostatyczne – kod odpadu: 20 01 31, - leki inne niż wymienione w 20 01 31 – kod odpadu 20 01 32, - chemikalia: – farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne – kod odpadu 20 01 27, - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27- kod odpadu 20 01 28, - środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) – kod odpadu 20 01 19, - środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 – kod odpadu 20 01 80, - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) – kod odpadu 15 01 10, - detergenty zawierające substancje niebezpieczne – kod 20 01 29, - detergenty inne niż wymienione w 20 01 29, - zużyte opony o szerokości zewnętrznej do 400 mm - kod odpadu 16 01 03, - tekstylia: - opakowania z tekstyliów - kod odpadu 15 01 09, - tekstylia - kod odpadu 20 01 11, - odzież – kod odpadu 20 01 10, - odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 600 l. na rok od gospodarstwa domowego, - odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów - kod odpadu 17 01 01, - gruz ceglany – kod odpadu 17 01 02, - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia – kod odpadu 17 01 03, - usunięte tynki, tapety, okleiny itp.- kod odpadu 17 01 80, - materiały konstrukcyjne zawierające gips – kod odpadu 17 08 02, - materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03- kod odpadu 17 06 04, - szyby okienne i drzwiowe – kod odpadu 17 02 02, - oleje i tłuszcze: - oleje i tłuszcze jadalne – kod odpadu 20 01 25, - oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 29 – kod odpadu 20 01 26, - odpady zielone, w ilości do 1200 l. na rok od gospodarstwa domowego – kod odpadu 20 02 01. 5.2.3. Wykonawca wyposaży punkty w zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, dostosowane do następujących rodzajów odpadów pojemniki: punkt położony w Korczynie: - odpady wielkogabarytowe – 3 szt. kontener KP7, - odpady elektryczne i elektroniczne – 1szt. kontener KP7, - baterie i akumulatory – 1 szt. pojemnik o poj. 60 l., - leki - 1 szt. pojemnik o poj. 60 l., - chemikalia – 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3, - zużyte opony – 1 szt. kontener KP7, - tekstylia – 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3, - odpady budowlane i rozbiórkowe – 2 szt. kontenery KP7, - oleje i tłuszcze - 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3, - odpady zielone – 2 szt. kontener KP7. punkt położony w Węglówce: - odpady wielkogabarytowe – 2 szt. kontener KP7, - odpady elektryczne i elektroniczne – 1szt. kontener KP7, - baterie i akumulatory – 1 szt. pojemnik o poj. 60 l., - leki - 1 szt. pojemnik o poj. 60 l., - chemikalia – 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3, - zużyte opony – 1 szt. kontener KP7, - tekstylia – 1 szt. pojemnik o poj. 1,1 m3, - odpady budowlane i rozbiórkowe – 1szt. kontenery KP7, - oleje i tłuszcze - 1szt. pojemnik o poj. 1,1 m3, - odpady zielone – 1szt. kontener KP7. Pojemniki dostarczone do punktów pozostają własnością Wykonawcy. 5.2.4. Wykonawca wyposaży punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych do dnia 1 stycznia 2019r. Wyposażenie odbędzie się w ciągu jednego dnia roboczego w godz. 700-1500. Termin wyposażenia punktu Zamawiający uzgodni z Wykonawcą pisemnie, nie później niż 14 dni przed planowanym dniem wyposażenia punktów. Lokalizacje pojemników określonych w pkt 5.2.3 specyfikacji w ramach punktów wskaże Wykonawcy obsługa punktów. 5.2.5. Odbiór odpadów z punktów odbywać się będzie po zapełnieniu poszczególnych pojemników, na podstawie telefonicznego zgłoszenia takiej konieczności przez obsługę punktu. Wykonawca odbierze odpady w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia. Numer telefonu na jaki zgłaszana będzie konieczność odbioru odpadów z punktów Wykonawca wskaże w umowie. 5.3. Worki na odpady 5.3.1. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości zamieszkałych deklarującym segregację odpadów worki na odpady segregowane w ramach następujących pakietów: 1) do gospodarstw zamieszkałych przez 1-2 osoby: a) 36 worków o pojemności 120 litrów koloru żółtego, b) 18 worków o pojemności 60 litrów koloru zielonego, c) 12 worków o pojemności 120 litrów koloru niebieskiego d) 18 worków o pojemności 120 litrów koloru brązowego, e) 14 worków o pojemności 120 litrów koloru czerwonego, 2) do gospodarstw zamieszkałych przez 3-4 osoby: a) 54 worki o pojemności 120 litrów koloru żółtego, b) 24 worki o pojemności 60 litrów koloru zielonego, c) 12 worków o pojemności 120 litrów koloru niebieskiego d) 36 worków o pojemności 120 litrów koloru brązowego, e) 14 worków o pojemności 120 litrów koloru czerwonego, 3) do gospodarstw zamieszkałych przez 5 osób i więcej: a) 72 worki o pojemności 120 litrów koloru żółtego, b) 24 worki o pojemności 60 litrów koloru zielonego, c) 12 worków o pojemności 120 litrów koloru niebieskiego d) 36 worków o pojemności 120 litrów koloru brązowego e) 14 worków o pojemności 120 litrów koloru czerwonego. Ponadto Wykonawca dostarczy do punktu selektywnej zbiórki odpadów: - 12.000 sztuk worków o pojemności 60 litrów koloru szarego, - 5.000 sztuk worków o pojemności 120 litrów koloru żółtego, - 2.000 sztuk worków o pojemności 120 litrów koloru zielonego, - 100 sztuk worków o pojemności 120 litrów koloru niebieskiego. 5.3.2.Worki dostarczone przez Wykonawcę powinny być wykonane z folii o odpowiedniej grubości, zgodnej z Polskimi Normami, dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, tak aby zapobiec ich rozrywaniu. 5.3.3. Worki dostarczone przez Wykonawcę powinny być oznakowane następującym nadrukiem: - na worku koloru żółtego: „NAZWA PRZEDSIĘBIORCY GMINA KORCZYNA - metale, tworzywa sztuczne”, - na worku koloru niebeskiego: „NAZWA PRZEDSIĘBIORCY GMINA KORCZYNA - papier” - na worku koloru zielonego: „NAZWA PRZEDSIĘBIORCY GMINA KORCZYNA – szkło”, - na worku koloru czerwonego: „NAZWA PRZEDSIĘBIORCY GMINA KORCZYNA – zielone” - na worku koloru brązowego: „NAZWA PRZEDSIĘBIORCY GMINA KORCZYNA – biodegradowalne”, - na worku koloru szarego: „NAZWA PRZEDSIĘBIORCY GMINA KORCZYNA – popiół, paleniskowe”. 5.3.4. Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości worki na cały okres świadczenia usługi, w ciągu 14 dni od daty przekazania wykazu o którym mowa w pkt 4.2 SIWZ. 5.3.5. Na potwierdzenie faktu dostarczenia właścicielowi nieruchomości worków Wykonawca zobowiązany jest uzyskać podpis właściciela nieruchomości lub innej osoby pełnoletniej zamieszkującej daną nieruchomość. Na pisemne wezwanie Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia wezwania przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia dostarczenia worków właścicielom nieruchomości. 5.3.6. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych, z podziałem na pakiety określone w pkt 5.3.1 specyfikacji, na które należy dostarczyć worki w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku konieczności dostarczenia w trakcie trwania umowy worków dodatkowym właścicielom nieruchomości Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich właścicieli nieruchomości. Wykonawca dostarczy worki w ciągu 14 dni od dnia przekazania wykazu przez Zamawiającego. 5.4. Naklejki 5.4.1. Wraz z workami Wykonawca dostarczy właścicielom poszczególnych nieruchomości naklejki samoprzylepne z kodem QR, które właściciele nieruchomości będą umieszczać na workach do gromadzenia odpadów. 5.4.2. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz z wykazem nieruchomości wskazanym w pkt 4.2 specyfikacji, naklejki samoprzylepne z kodem QR z podziałem dla poszczególnych właścicieli nieruchomości. 5.4.3. Na potwierdzenie faktu dostarczenia właścicielowi nieruchomości naklejek Wykonawca zobowiązany jest uzyskać podpis właściciela nieruchomości lub innej osoby pełnoletniej zamieszkującej daną nieruchomość. Na pisemne wezwanie Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia wezwania przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia dostarczenia naklejek właścicielom nieruchomości. 5.5. Harmonogram 5.5.1. Nie później niż terminie 14 dni od dnia przekazania wykazu o którym mowa w pkt 4.2, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów zmieszanych i odpadów zbieranych selektywnie (w wersji papierowej i elektronicznej) z poszczególnych miejscowości Gminy Korczyna. Przed dostarczeniem harmonogramu Wykonawca uzyska pisemną akceptacje projektu harmonogramu przez Zamawiającego. Odbiór odpadów nie może następować w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. Odbiór odpadów należy wykonywać w godz. 700-1700. 5.5.2. W sytuacjach nadzwyczajnych (np. nieprzejezdność, zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z harmonogramem, termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje właścicieli nieruchomości. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 5.5.3. Wykonawca umieści na swojej stronie internetowej harmonogram wywozu odpadów z poszczególnych miejscowości Gminy Korczyna. 5.6. Ulotka Łącznie z workami lub łącznie z naklejkami (w przypadku gospodarstw, których właściciele gromadzą odpady w sposób nieselektywny) Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości ulotkę w formie kolorowego wydruku zawierającą informację o zasadach gospodarowania odpadami, zwłaszcza o sposobie segregacji odpadów na poszczególne frakcje odpadów oraz harmonogram wywozu odpadów. Wykonawca przed wydrukiem ulotek uzyska pisemną akceptację projektu ulotki przez Zamawiającego.

user_idpuste22944
resource_idpuste941
language_idpuste1
deadlinetimepuste
2018-11-20 08:15:13  Rafał Czapor
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-12-03 14:42:21  Rafał Czapor
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-02-21 01:11:01 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2019-02-21 01:11:01 

Pole publishto zmieniło wartość z '2019-02-16' na '2019-02-21'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2019-02-162019-02-21

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..